رونق تولید ملی | سه‌شنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۸

ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی سفر رییس جمهوری 13 شبانه روز فعال بود - نمایش محتوای خبر

 

 

ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی سفر رییس جمهوری 13 شبانه روز فعال بود

ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی سفر رییس جمهوری13 شبانه روز فعال بود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید از سه روز قبل از سفر یعنی از 24 تیر ماه تا 9 روز بعد از سفر یعنی پنجم مرداد به مدت 13 شبانه روز فعالیت داشت.  به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از بهرام سلیمانی افزود: در این راستا 13هزار و 760 نفر در شیفت های 6 تا هشت ساعته مشغول به خدمت شدند. * فرآیند فعالیت ستاد پاسخگویی وی با بیان این مطلب که فرآیند فعالیت این ستاد در سه بخش تقسیم می شود، گفت: ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی برای تسریع در انجام شدن درخواست های مردم در جریان سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان فعالیت خود را در بخش های سامانه 111، پردازش نامه های واصله و بخش ثبت نامه ها و کنترل و اصلاح پیام ها مورد پیگیری قرار داد. وی در خصوص بخش اول کار یعنی دریافت و ثبت پیام های مردمی از طریق سامانه 111 اظهار داشت: این بخش از طریق سامانه 111 که به مدت سه شبانه روز و با بکارگیری 920 تن از کاربران در چهار شیفت کاری فعالیت داشت، قادر شد که 62 هزار و 202 پیام مردم استان را ثبت کند. سلیمانی در ادامه به بخش دوم فعالیت ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی اشاره کرد و گفت: در بخش پردازش نامه ها هم در سه شیفت کاری به مدت هفت شبانه روز و با بکارگیری 600 نفر کارشناسان از دستگاه های اجرایی و داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به بازگشایی، شمارش و تفکیک 247 هزار و 133 فقره نامه شد. وی یکی از مشکلات موجود در جریان پردازش نامه ها را نقص تعداد قابل توجهی از نامه ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلاتی که در جریان پردازش نامه ها با آن مواجه بودیم نقص قابل توجه بخش اعظمی از نامه ها بود که به همین منظور با بهره گیری از بیش از 200 خط تلفن ثابت، کاربران توانستند با 148هزار و 850 نفر از مردم استان تماس تلفنی برقرار کنند و در این راستا تا حد امکان اقدام به اصلاح مکاتبات شد. وی همکاری و هماهنگی بسیار خوب در یک فضای صمیمی و کاری را از عوامل پیشبرد کارها در ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی عنوان کرد و در خصوص مرحله بعد کارها نیز گفت: پس از پردازش نامه ها، در مرحله بعد با همکاری 840 نفر که به مدت هفت شبانه روز و در چهار شیفت کاری وجود داشت 194 هزار و 126 فقره نامه ثبت شد که مابقی نامه ها (به تعداد 53 هزار و هفت فقره) به دلیل تکراری بودن، نداشتن کد ملی و مشخصات ثبت نشدند. وی اضافه کرد: اما جالب است که مردم شریف استان در جریان باشند که بیش از 19 هزار فقره از نامه ها تکراری بودند که صاحبان آنها قبلا از طریق سامانه 111 پیام و درخواست خود را ارسال کرده بودند. سلیمانی بیان داشت: در نهایت پس از ثبت پیام ها و نامه ها که در مجموع 256 هزار و 328 پیام و نامه را شامل می شد با کنترل مجدد همه پیام ها، اصلاحات لازم اعمال شد. * علاوه بر تسریع در کار، دقت را نیز مدنظر داشتیم وی همچنین با بیان این مطلب که در اجرای کار دقت را مدنظر داشتیم و همواره به این موضوع تاکید می کردیم، خاطرنشان ساخت: باید به این نکته توجه کنیم که در سفرهای مشابه بخصوص در دو دوره قبل این فرآیند سه تا چهار ماه به طول می انجامید اما خوشبختانه با همکاری همه دستگاه ها در مدت 13 شبانه روز این فعالیت را انجام دادیم که البته دقت را فدای سرعت نکردیم و برقراری 148 هزار و 850 تماس خروجی و ارتباط تلفنی از طرف این ستاد با آحاد مختلف مردم موید این موضوع است. * مردم با کد پیگیری منتظر پاسخ نامه ها و پیام های خود باشند وی در پایان با بیان این مطلب تا یک ماه آینده پاسخ های لازم برای مردم استان ارسال خواهد شد، گفت: از مردم تقاضا داریم که برای دریافت پاسخ نامه های خود به دستگاه های اجرایی مراجعه نکنند زیرا برای همه این عزیزان کد پیگیری ارسال شده و دستگاه های اجرایی پس از ارجاع نامه ها که به سرعت صورت می گیرد، در تلاش خواهند بود ظرف یک ماه پاسخ لازم را به اطلاع متقاضیان برسانند. رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در بیست و نهمین سفر استانی بیست و هفتم تیر وارد کرمانشاه شد.