رونق تولید ملی | شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸

سیستم کنترل تجهیزات پزشکی - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

سیستم کنترل تجهیزات پزشکی

Loading the player...

مدیریت بخش تجهیزات پزشکی به صورت Online و متمرکز دسترسی به اطلاعات را در سطح کارکنان و مدیران بخش ها به ساده ترین شکل ممکن فراهم می کند .بر اساس ساختار کلی، این سیستم دارای قابلیت های زیر می باشد:تعریف ساختار سازمانی مرکز از سطوح بالای مدیریت تا بخشهای داخلی  مرکز-تعریف کاربران و اختصاص حیطه های تحت اختیار به آنها با توجه به ساختار سازمانی-ورود اطلاعات تجهیزات مرکز در قالب فرم های شناسنامه-پیگیری سیستماتیک تعمیرات-تعریف انواع فرم های نگهداری پیشگیرانه(PM) و کالیبراسیون و اختصاص آنها به دستگاههای مورد نظر-ایجاد جدول زمانی و اعلام هشدار برای انجام PM و کالیبراسیون-سیستماتیک کردن فرآیند خرید تجهیزات در مرکز-ارائه مشاور هوشمند خرید-تهیه گزارشهای گوناگون از تجهیزات، نگهداری پیشگیرانه، کالیبراسیون و خرید-تهیه گزارش های مختلف به صورت دینامیک از هزینه های مختلف-امکان کنترل ورود و خروج کالا به انبار-امکان چاپ مجوز ترخیص-امکان گزارش گیری متنوع از اقلام موجودی- ورودی– خروجی-امکان تعریف کمینه و بیشینه موجودی انبار-قابلیت هشدار در صورتی که میزان موجودی انبار از حداقل مورد نظر کمتر شود-امکان کنترل میزان انتقال تجهیزات و مواد مصرفی به تفکیک بخش های قابل دسترسی-قابلیت اجرای سیستم تحت شبکه محلی یا اینترنت -قابلیت مدیریت تاسیسات و تجهیزات رایانه _کاربرد سیستم: مدیریت بخش تجهیزات پزشکی به صورت Online و متمرکز دسترسی به اطلاعات را در سطح کارکنان و مدیران بخش ها، مدیران بیمارستانها و مراکز درمانی و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی به ساده ترین شکل ممکن فراهم می کند. بدین سان هزینه ذخیره و بازیابی اطلاعات مراکز درمانی به حداقل رسیده و امنیت اطلاعات به کمک ایمن ترین پروتوکل های موجود تامین می شود با اضافه کردن اطلاعات دایره المعاف جامع تجهیزات پزشکی در بخش کدینگ، واژه نامه و اطلاعات شرکتها یکپارچه سازی مدیریت اطلاعات در pMq3 به ساده ترین شکل ممکن فراهم شده است.هزینه ذخیره و بازیابی اطلاعات مراکز درمانی به حداقل رسیده و امنیت اطلاعات به کمک ایمن ترین پروتوکل های موجود تامین می شود .اجزای سیستم:سیستم pMq3 به کمک اجزای مختلف خود فرآیند مدیریت را ممکن می سازد. قسمتهای مختلف pMq3 با یکدیگر ارتباطی متقابل و هماهنگ دارند به این ترتیب که ورود یا تغییر در اطلاعات یک بخش تاثیر متناسب خود را در بخشهای دیگر می گذارد و در نتیجه به کمک این ارتباط متقابل و فراگیر فرآیند مدیریت ساده و سریع می شود. کلیه اجزا با ارتباط موثر با بانک واحد اطلاعات مورد نیاز را پردازش کرده و در اختیار کاربر قرار می دهند.